torsdag 17. mai 2012

Knall kake

Dårlig vær, knall kake, stjålet vogn, snart pølser. Årets (livets første) 17. mai har gitt familien både gode og dårlige stunder. Bare gode stunder, helt til en mørk skygge la seg over feiringa da vi fant ut at noen pøbler (anstrenger meg for ikke å bruke betydelig verre uttrykk her) i løpet av natta hadde stjålet den fine vogna vår. Watdafåk.

Bunnen av lavmål: å stjele en barnevogn. Arrrgh, sa mamma og pappa.

Flaks at vi hadde en alternativ vogn stående. Riktignok ikke en bagvogn, men heldigvis passet bagen til gamlevogna. Flaks, sa Severin Suveren.

Familien har besluttet å ikke la dette tapet få ødelegge resten av 17. mai-feiringen. Derfor sier Jonatanogpappa nå hipphipphurra og deler noen av dagens bilder.


Mmmm


Fine mamma er flink til å bake kake


Årets 17.mai-bilde


Jonatan og pappa med den alternative vogna

Jonatan og mamma feirer!


Snart skal vi spise wienerpølser, i sann grunnlovsfeiringsånd.

Hipp hurra!

4 kommentarer:

  1. Jonatan er oldebarnet til baker og konditormester, det er bra 17. mai kaka blir laget i
    god stil!!

    SvarSlett
  2. Fine dere er! Og ser ikke ut som været har påvirket dere! Herlig!
    Så dårlig gjort med barnevogna! Husker jeg merka meg at jeg synes den var ekstremt fin, i det innlegget om trilleturene. Dårlig gjort!! Dårlig stil!

    SvarSlett
  3. Dere er en så utrolig fin familie altså! Gleder meg til å se dere igjen når jeg kommer hjem fra USA. Men enn så lenge så følger jeg med bloggen deres her fra San Francisco. Så fortsett det gode bloggarbeidet Pappa Bjørnar og Lille Jompemann. Og Mamma Live må fortsette neglelakkutdannelsen sin, så kanskje hun får en karriere innen faget. Evt kan hun jo bli konditor. PS: Jonatan er for skjønn.

    SvarSlett
  4. dette er meg jonatan

    SvarSlett