fredag 4. mai 2012

Endelig helg!



Jonatan syns nok fredager er ganske ordinære. I skrivende stund får Jompa kveldspupp og gjennom soveromsdøra hører jeg mammas godnattsang. Vi prøver å kjøre inn en fast kveldsrutine, så jeg vet at det nok snart er min tur til å gå inn å synge. Jeg vet også at han ikke kommer til å sovne skikkelig før vi legger oss og han får sove i senga vår. Jaja.

Pappa syns ikke fredager er ordinære. Til tross for at den unge fars festskjorte støver ned i en krok, er det noe spesielt med å ta helg. Kvelden handler som vanlig om å få babyen til å sovne, men i morgen tidlig er det ikke en jobb å stå opp til. Sovner han ikke, kan jeg gjerne være våken med han - det er jo helg.

En litt jobbtrøtt pappa, en veldig lekelysten Jonatan og et piano

I dag var pappa på fotballkamp. Jonatan må enn så lenge se kampene på teve, men forhåpentligvis får han snart bli med til stadion. Interessen er i allefall på plass.


Jonatan spiser forresten mer og mer grøt for hver dag som går. Samme mixtur i dag som i går: hirsegrøt med most banan. NAM!




2 kommentarer: