lørdag 12. mai 2012

Neglelakk og grøt

Mamma Live har brukt 600 kroner(!) på neglelakk i løpet av de siste fire dagene. Hun ba meg blogge om det, fordi det er visst en ting man gjør når man blogger. Hun har jo peiling på seiling, eller blogging da. Hennes daglige dose inneholder siljemilfmedetlekentsinn, mammakinefrumaela, malindus, og utallige andre. Selv følger jeg kun zonalmarking og fotballsynsing.

Fin glitrende neglelakk da. 




Og jeg skal ikke klage på noenting! I går serverte Live en nydelig gulrotsuppe. Da er det greit at hun i blant skeier litt ut på byens neglelakksjapper.



Ellers en fin lørdag. For å gjengjelde gårsdagens gulrotsuppe, lager jeg og Jonatan grøt til liten og stor.





Fortsatt god helg!

3 kommentarer:

  1. Dere er så fine!! og veldig fin neglelakk Live, gleder meg til å låne den!!!
    Jonatan og pappa, dette er verdens beste blogg.
    Hilsen Anna

    SvarSlett
  2. Godt kjøp, live! vi stiller oss bak det her i oslo iallefall :)

    SvarSlett
  3. 600 kr!!! live du live... har du gått av skaftet? hvilken fot var det du sto opp med på lørdag?

    SvarSlett